een marketing- strategie op maat
Op basis van een diepgaand marktonderzoek zetten we in op: doelgerichte digitale campagnes, sterke sociale media aanwezigheid en continue optimalisatie.
Waarom één partner werkt
Het inschakelen van een marketingbureau voor totaalmarketing biedt de voordelen van een geïntegreerde strategie en efficiënt gebruik van diverse expertises, wat resulteert in consistente en doeltreffende campagnes.
Geïntegreerde strategie
We creëren een goede samenhang tussen verschillende marketingkanalen, wat de effectiviteit van onze campagnes vergroot.
Expertise
Ons in-house team zorgt ervoor dat je kan genieten van verschillende specialisten.
Hoe we resultaat realiseren in 5 stappen
Bepaling van doelstellingen
We voeren een diepgaand marktonderzoek uit om jouw doelgroepen en concurrentie beter te begrijpen. We stellen heldere doelstellingen op voor verkoop, naamsbekendheid en werving, en identificeren digitale kanalen die hier het meest geschikt voor zijn.
Content strategie en branding
We zorgen voor consistente branding over alle digitale kanalen om een sterk en herkenbaar merkimago te bouwen. We houden steeds rekening met onze doelstellingen voor: employer branding, verkoop en naamsbekendheid.
Digitale campagnes
We implementeren doelgerichte digitale campagnes op platforms zoals Google Ads, sociale media en e-mail. Onze analyse van prestatiegegevens en verzamelde feedback stelt ons in staat om campagnes te optimaliseren.
Community Building
Social media wordt ingezet om merkwaarde te vergroten, producten te promoten en potentiële medewerkers aan te trekken. Betrokkenheid creëren we door middel van boeiende content, polls en interactieve campagnes.
Meten en optimaliseren
Onze strategie wordt aangepast op basis van verzamelde gegevens en feedback van de doelgroep. We richten continue optimalisatie in om de totaaloplossing voor verkoop, naamsbekendheid en werving voortdurend te verbeteren.
Meer dan 50 sollicitaties door Social Media Ads
Op basis van een complete employer branding advertentiecampagne ontvingen we voor Vorsselmans en Vorsselmans Solar dan 50 sollicitaties van potentiële installateurs en productiemedewerkers!
Vorsselmans groeit hard, net als het beschikbare werk! Dit betekende dat het team snel moest meegroeien met het aantal aanvragen, maar de klassieke wervingsmanieren via uitzendbureau's leverden geen resultaat op korte termijn. Om hier het verschil te maken vertrouwde Vorsselmans Studio 27 om via alternatieve recruteringskanalen aan de slag te gaan. Een advertentiecampagne, gebaseerd op employer branding en aansprekende vacaturevideo's, maakte het verschil op Facebook en Instagram.
OPLeidingen via de KMO-Portefeuille
De combinatie van marketing uitbesteden en zelf als bedrijf marketingactiviteiten uitvoeren, biedt vaak het ideale evenwicht. Door uitbesteding kan men profiteren van gespecialiseerde expertise, terwijl intern uitvoeren zorgt voor een diepere verbinding met de eigen bedrijfswaarden en -doelen. Daarom kunnen opleidingstrajecten voor medewerkers zeer waardevol zijn.
Wij geven graag opleidingen over:
User Generated Content
Social media beheer
Copywriting