Focus op online vindbaarheid

Wij realiseerden dit project voor: 

Rodenburgh Immobiliën

Rodenburgh was destijds onze eerste klant. Toen focusten we ons vooral op het shooten van foto’s en video’s van hun panden én een kerstvideo, maar inmiddels werken we ook grondig aan de vindbaarheid van de website.
No items found.

Adverteren op social media

Om de specifieke panden in de kijker te zetten, zetten we gerichte leadcampagnes in via sociale media. Deze campagnes zijn ontworpen om potentiële klanten aan te trekken en hun interesse in de panden te wekken. Met aantrekkelijke carrouseladvertenties en video-rondleidingen waarin diverse foto’s en beelden van de panden worden getoond, bereiken we het ideale publiek op een visueel aansprekende manier.

Daarnaast draaien we doorlopende verkeerscampagnes om de zichtbaarheid van de panden te vergroten en de reputatie als betrouwbare vastgoedpartner te versterken. We zetten ook in op verkeers- en betrokkenheidscampagnes om interactie op sociale media te stimuleren en een levendige community op te bouwen. Ons doel is niet alleen dat mensen Rodenburgh zien, maar dat ze ook actief met hen in gesprek gaan.

Met opvallende carrouselbeelden en video’s willen we iedereen laten weten wie Rodenburgh is en wat zij te bieden hebben!

Bovenaan in de Google zoekresultaten

Onze inspanningen beperken zich niet alleen tot sociale media; we zijn ook actief in de zoekmachines. Zoek je naar ‘paarden immo te koop’? Dan zie je Rodenburgh gegarandeerd bovenaan de resultaten staan! En voor de oplettende kijker verschijnen we niet alleen in de gesponsorde zoekresultaten – onze aanwezigheid is overal voelbaar 👀.

Organisch vindbaar op lange termijn

Wat doe je als mensen niet willen klikken op de gesponsorde zoekresultaten of als je plotseling niet meer tussen de betaalde advertenties bovenaan staat? Dan is het belangrijk om terug te vallen op de organische posities die je hebt opgebouwd. Met een sterke SEO-strategie creëer je goede posities, waardoor je ook in de organische (niet-betaalde) zoekresultaten bovenaan kunt verschijnen.

Deze strategie hebben we ook toegepast voor Rodenburgh Immobiliën. We begonnen met het optimaliseren van de hoofdpagina’s, waarna we ons richtten op het ontwikkelen van specifieke landingspagina’s. Deze pagina’s zijn ontworpen om verkeer naar de website te trekken en bezoekers door te laten klikken naar de belangrijkste aanbodpagina’s. Door gebruik te maken van relevante zoekwoorden zoals ‘herenhuis te koop’ en ‘kasteel te koop’, trekken we nu bezoekers aan die deze landingspagina’s bekijken, zonder dat ze zich realiseren dat deze pagina's niet in de menustructuur staan. Hierdoor klikken ze door naar de aanbodpagina’s, wat ons uiteindelijke doel is.

Zelf een succesverhaal worden?

Geïnspireerd door dit succesverhaal en zin om zelf jouw bedrijf naar een hoger niveau te tillen? Neem vrijblijvend contact op.

Wij maken gebruik van cookies
We maken gebruik van cookies om gegevens m.b.t. de prestaties en het gebruik van deze website te verzamelen & analyseren, om sociale netwerkfunctionaliteiten aan te bieden en onze content & advertenties te verbeteren en personaliseren.

Bekijk onze privacy policy voor meer informatie.