Wat begon met het in beeld brengen van de beursstanden, groeide uit tot een reeks van interessante uitdagingen!
No items found.
Van een video naar een sterke samenwerking
Alles begon met het in beeld brengen van beursstanden voor Cralux. Deze video’s werden gebruikt ter promotie en het geven van een gezicht aan de standhouders. Dankzij onze resultaten en de goede kwaliteit van onze beelden kon het bedrijf gewoonweg niet genoeg krijgen. Ze stonden te springen om meer samenwerkingen aan te gaan en wij waren maar al te blij om die uitdaging aan te gaan.
Een logo met een nieuwe dimensie
Cralux daagde ons op verschillende manieren uit, maar daar houden we van! Hoe creatiever, hoe liever! Het logo van Cralux hebben we tot leven gebracht aan de hand van logo animatie. Een bewegend beeld zegt zoveel meer en trekt meteen de aandacht van potentiële klanten.
Lang wachten op een website? Echt niet!
Met zicht op de toekomst besloten we om videobeelden te maken voor Cralux. Op dat moment werd er al gesproken over de ontwikkeling van een website, en zoals we eerder al zeiden: bewegende beelden trekken aan!
We wisten dat er nog een nieuw project op komst was voor dit bedrijf, maar plotseling kwam de vraag veel sneller dan verwacht. En wat voor een vraag was dat! "Kunnen jullie binnen twee weken een website bouwen?" We zijn altijd in voor een nieuwe uitdaging en daarom heeft Klaas zich volledig ingezet voor dit project. Hij heeft de hele website binnen deze korte tijd ontwikkeld, resulterend in een professioneel en prachtig eindproduct. Dankzij de gebruiksvriendelijke editor kan Cralux zelf ook aanpassingen maken aan de website, waardoor ze hun creativiteit de vrije loop kunnen laten. Met behulp van de verschillende videobeelden die we voor Cralux hebben opgenomen, blijft hun website dynamisch en levendig.
Aandacht, aandacht!
Cralux gelooft in het gebruik van advertenties, en wij ook natuurlijk! Wij adverteren ook voor het bedrijf om zo een groter bereik te creëren en hun doelgroep gerichter te bereiken. Daarnaast kunnen we online resultaten meten en hier nog verder op inspelen.
Vandaag de dag loopt onze fijne samenwerking nog steeds en werken we weer aan nieuwe pagina’s voor de website!
Zelf een succesverhaal worden?
Geïnspireerd door dit succesverhaal en zin om zelf jouw bedrijf naar een hoger niveau te tillen? Neem vrijblijvend contact op.
We maken gebruik van cookies om gegevens m.b.t. de prestaties en het gebruik van deze website te verzamelen & analyseren, om sociale netwerkfunctionaliteiten aan te bieden en onze content & advertenties te verbeteren en personaliseren. Bekijk onze privacy policy voor meer informatie.